Povestea uluitoare a bărbatului care a plătit pentru 300 de ani de abonamente la sală: Cum a căzut pradă unei oferte „de nerefuzat”

Redacţia RO-123
4 Minute de lectură

O înșelătorie impresionantă: Cum a ajuns un bărbat să plătească pentru trei secole de fitness

Într-o poveste care pare desprinsă dintr-un film de comedie neagră, un bărbat din Hangzhou, China, a fost victima unei escrocherii impresionante, cheltuind o sumă exorbitantă pe abonamente la sală care se întind pe durata a trei secole. Această poveste incredibilă scoate la iveală vulnerabilitatea oamenilor în fața ofertelor aparent irezistibile și a promisiunilor false.

O ofertă prea bună pentru a fi adevărată

Jin, un client fidel al sălii Ranyan Fitness de trei ani, a fost abordat de un vânzător care i-a prezentat o ofertă exclusivă, destinată doar membrilor fideli. Acesta i-a propus să achiziționeze un abonament pe termen lung la un preț de 8.888 yuan, cu promisiunea că sala îl va revinde la 16.666 yuan, iar Jin ar urma să primească un comision de 10% din profit. Oferta părea nu doar tentantă, ci și extrem de profitabilă, mai ales că venea cu o garanție de returnare a banilor în cazul în care abonamentul nu ar fi fost revândut în două luni.

Încă un pas spre dezastru

Convins de potențialul câștigului, Jin a achiziționat un abonament pe un an. Însă, la scurt timp, vânzătorul a revenit cu o nouă propunere, convingându-l să cumpere și mai multe abonamente. Într-un interval scurt, Jin a ajuns să investească 130.000 yuan (aproximativ 18.000 dolari) în abonamente suplimentare. Întâlnirea cu managerul sălii, care l-a lăudat pentru viziunea sa de afaceri, l-a determinat să accepte un plan de investiții și mai ambițios.

O investiție colosală fără beneficii

Între 10 mai și 9 iulie, Jin a achiziționat aproape 1.200 de lecții și 300 de abonamente anuale, investind un total de 871.273,27 yuan. Tot ce a primit în schimb au fost 26 de contracte care stipulau clar că „beneficiile abonamentului nu sunt transferabile”. Cu toate acestea, Jin a continuat să creadă în promisiunile făcute, fără să-și dea seama că a căzut într-o capcană bine orchestrată.

Dispariția misterioasă și căutarea dreptății

În mijlocul lunii iulie, când Jin a încercat să își recupereze investiția, a descoperit că vânzătorul, managerul și proprietarul sălii dispăruseră fără urmă. Telefoanele lor erau deconectate, iar Jin a realizat că a fost păcălit. Confruntat cu realitatea dură, s-a adresat poliției din Hangzhou și a intentat un proces în speranța de a-și recupera măcar o parte din bani.

Avocații l-au avertizat că procesul va fi unul dificil, dat fiind că escrocii sunt de negăsit și că Jin a semnat un contract care stipulează achiziția de abonamente non-transferabile. Totuși, Jin nu renunță la lupta sa pentru dreptate, sperând să obțină o compensație pentru pierderile suferite.

Acest incident servește ca un avertisment pentru toți cei care sunt tentați de oferte care par prea bune pentru a fi adevărate, subliniind importanța vigilenței și a scepticismului în fața promisiunilor financiare suspecte.

Share This Article
Niciun comentariu